La primera activitat proposada a classe de Noves Tecnologies Aplicades a l'Educació (NTAE) tractava d'analitzar un vídeo a escollir entre tota una llista. El treball es feia per parelles i havíem de respondre unes qüestions.
Jo, juntament amb el meu company vam escollir el vídeo de "El fotoescaner" aquesta activitat tracta, mitjançant un escàner i el programa Photoshop, realitzar diverses formes que simbolitzessin les diferents estacions de l'any.
Aqui podem veure el vídeo: El Fotoescaner
Fitxa de l'activitat:
Nom de la experiència:
El fotoescàner
Escola privada o pública:
Pública
Nivell educatiu:
Secundària
Descriu molt breument l’objectiu principal de l’experiència:
Al crèdit variable de fotografia, van voler crear composicions d' imatges d’un mateix tema, en aquest cas les estacions de l’any i amb això col·laborar en la revista de l’escola incloent-hi la portada o alguns articles.
Es pot aplicar a algun altre nivell educatiu? Per què?
Si, es podria aplicar perfectament tant a batxillerat principalment en la modalitat artística i a primària fent visual i plàstica. El perquè és que amb aquesta experiència aprendrem a fer art amb materials alternatius i a familiaritzar-nos amb elements com són el escàner o el programa Photoshop.
Quin programari s’utilitza? Fes una llista.
- Escàner.
- Photoshop.
Quina és la seqüència didàctica:
- Els alumnes porten objectes i/o materials per escanejar.
- Agafar els objectes i/o materials i col·locar-los a l’escàner segons el seu parer per a crear formes una vegada escanejat.
- Una vegada escanejat podrem conservar-ho tal com hagi quedat o si volem podrem retocar-ho mitjançant el programa Photoshop.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario